Dodge Charger 2012

|
De geheel nieuwe lader zal opnieuw Ontvang een lichte make-over later dit najaar, maar deze keer zal musclecar mascara te krijgen van Street Chrysler's en Racing Technology (SRT) team. Niet alleen is de nieuwe 2012 Dodge Charger SRT8 veel krachtiger dan de laatste go-fast rendition, volgens voorlopige objectieve test data, is het efficiƫnter, ook.Verbeterde efficiency van de nieuwe Charger SRT8's wordt bereikt in de hand door de toevoeging van adaptieve klep uitlaatsysteem Chrysler het systeem en de Fuel Saver technologie. De Laatste schakelt de geheel nieuwe 6,4-liter Hemi V-8 In een vier-cilinder mode dat is geactiveerd over een breder toerengebied, Malthus minimaliseren verbruik. Door precies hoeveel is nog niet bekend gemaakt, bestemd voor een referentiepunt, de laatste Challenger SRT8 aangedreven door de 6.1-liter V-8 werd gewaardeerd 13/19 mpg stad / snelweg. Een actieve inlaatspruitstuk en high-lift nokkenas op de 2012 Charger SRT8 optimaliseren van low-end grunt voor de snelheid nog meer als u het wilt.2012 Dodge Charger SRT8 Rear.JPG
Elk van de SRT8 de 465 paarden en 465 pond-voet van het koppel worden naar sticky 20-inch achter rubber Door middel van het merk goed gedragen W5A580 AutoStick vijf-traps automaat. Ja, we weten, is het geen pistool-greep handgeschakelde zesversnellingsbak (zeg, van de Challenger SRT8 392), of zelfs een zes-snelheid slushbox, HAS doel SRT onder een allereerste paddle shift functie om de veroudering tranny leuker .Zelfs met de twijfelachtige versnellingsbak op zijn plaats, denk dat de Chrysler SRT8 Kan sprint naar 60 mph vanuit stilstand in de high-range 4 seconden, 0,88 g bereiken op de skidpad, en top uit op 175 mph Geschatte jaar. Kwart-mijl keer in de hoge Should Be-12 seconden bereik, Chrysler zegt.
 Good Thing Er zijn vier zuigers Brembos voor het uitschakelen van 14,2-inch harde front/13.8-inch slotted rotors achteraan. De massale binders Gebruik Ready Alert Chrysler's Braking System dat de posities pads dichter bij de rotoren Bij een botsing wordt verwacht door aan boord van telemetrie. Elke hoek krijgt aussi opnieuw ontworpen 20-inch gesmede aluminium wielen die sport zwarte accenten aan hun spiegel-achtige gezichten te benadrukken.Een SRT eerste, de adaptieve demping vering stijfheid aan te passen op basis van input van de bestuurder en de wegomstandigheden. Toen verliet in de Auto-modus, de schorsing van de ECU te kalibreren alle vier de hoeken een zachtere niveau, schakelen naar Sport voor een strakker gevoel met de weg. Engineers installeerde een beefier stuurbekrachtiging voor de directe, maar toch leefbaar communicatie.

Dodge Charger 2012


Share/Bookmark